JAK FUNGUJE SERVIS
Jak u nás probíhá servis počítačů a komponent?
1. První kontakt a doručení zařízení
Spojit se s námi můžete několika způsoby – přes kontaktní formulář, telefonicky, e-mailem, nebo nás navštívit osobně.
Notebook, grafickou kartu nebo jiné PC součásti nám doručíte buď osobně, nebo prostřednictvím přepravní služby.
K zařízení připojte stručný popis problému a své kontaktní informace.
2. Převzetí a kontrola zařízení
Při předání zařízení sepíšeme příjmový protokol, kde budou uvedeny:
-
Vaše jméno, telefonní číslo a e-mailová adresa
-
Popis závady nebo specifikace, co má servis vyřešit
-
Přístupové heslo do systému nebo BIOSu, pokud je potřeba
Poté provádíme diagnostiku – obvykle do několika pracovních dnů.
3. Diagnostika a návrh řešení
Jakmile budeme mít jasno ohledně problému, ozveme se s výsledkem kontroly a návrhem ceny opravy.
Opravu provedeme až po Vašem schválení – cenu nikdy nepřekročíme bez Vašeho souhlasu.
4. Oprava a testování
Po Vašem souhlasu začínáme s opravou. Následně zařízení důkladně otestujeme při delším provozu, abychom ověřili, že vše funguje bez problémů.
5. Platba a předání opraveného zařízení
Po dokončení opravy Vám zašleme fakturu. Po její úhradě si zařízení můžete:
-
Vyzvednout osobně v naší provozovně
-
Nechat zaslat zpět přepravní službou – pečlivě ho zabalíme, aby bylo chráněno při přepravě
6. Záruka na opravu
Doporučujeme zařízení po převzetí ihned vyzkoušet.
Na opravenou závadu poskytujeme záruku v délce 3 až 6 měsíců – dle typu opravy.
JAK FUNGUJE SERVIS
Jak u nás probíhá servis počítačů a komponent?
1. První kontakt a doručení zařízení
Spojit se s námi můžete několika způsoby – přes kontaktní formulář, telefonicky, e-mailem, nebo nás navštívit osobně.
Notebook, grafickou kartu nebo jiné PC součásti nám doručíte buď osobně, nebo prostřednictvím přepravní služby.
K zařízení připojte stručný popis problému a své kontaktní informace.
2. Převzetí a kontrola zařízení
Při předání zařízení sepíšeme příjmový protokol, kde budou uvedeny:
-
Vaše jméno, telefonní číslo a e-mailová adresa
-
Popis závady nebo specifikace, co má servis vyřešit
-
Přístupové heslo do systému nebo BIOSu, pokud je potřeba
Poté provádíme diagnostiku – obvykle do několika pracovních dnů.
3. Diagnostika a návrh řešení
Jakmile budeme mít jasno ohledně problému, ozveme se s výsledkem kontroly a návrhem ceny opravy.
Opravu provedeme až po Vašem schválení – cenu nikdy nepřekročíme bez Vašeho souhlasu.
4. Oprava a testování
Po Vašem souhlasu začínáme s opravou. Následně zařízení důkladně otestujeme při delším provozu, abychom ověřili, že vše funguje bez problémů.
5. Platba a předání opraveného zařízení
Po dokončení opravy Vám zašleme fakturu. Po její úhradě si zařízení můžete:
-
Vyzvednout osobně v naší provozovně
-
Nechat zaslat zpět přepravní službou – pečlivě ho zabalíme, aby bylo chráněno při přepravě
6. Záruka na opravu
Doporučujeme zařízení po převzetí ihned vyzkoušet.
Na opravenou závadu poskytujeme záruku v délce 3 až 6 měsíců – dle typu opravy.