JAK FUNGUJE SERVIS

Jak u nás probíhá servis počítačů a komponent?


1. První kontakt a doručení zařízení

Spojit se s námi můžete několika způsoby – přes kontaktní formulář, telefonicky, e-mailem, nebo nás navštívit osobně.
Notebook, grafickou kartu nebo jiné PC součásti nám doručíte buď osobně, nebo prostřednictvím přepravní služby.
K zařízení připojte stručný popis problému a své kontaktní informace.

2. Převzetí a kontrola zařízení

Při předání zařízení sepíšeme příjmový protokol, kde budou uvedeny:

  • Vaše jméno, telefonní číslo a e-mailová adresa

  • Popis závady nebo specifikace, co má servis vyřešit

  • Přístupové heslo do systému nebo BIOSu, pokud je potřeba

Poté provádíme diagnostiku – obvykle do několika pracovních dnů.

3. Diagnostika a návrh řešení

Jakmile budeme mít jasno ohledně problému, ozveme se s výsledkem kontroly a návrhem ceny opravy.
Opravu provedeme až po Vašem schválení – cenu nikdy nepřekročíme bez Vašeho souhlasu.

4. Oprava a testování

Po Vašem souhlasu začínáme s opravou. Následně zařízení důkladně otestujeme při delším provozu, abychom ověřili, že vše funguje bez problémů.

5. Platba a předání opraveného zařízení

Po dokončení opravy Vám zašleme fakturu. Po její úhradě si zařízení můžete:

  • Vyzvednout osobně v naší provozovně

  • Nechat zaslat zpět přepravní službou – pečlivě ho zabalíme, aby bylo chráněno při přepravě

6. Záruka na opravu

Doporučujeme zařízení po převzetí ihned vyzkoušet.
Na opravenou závadu poskytujeme záruku v délce 3 až 6 měsíců – dle typu opravy.

    

Zařízení, která opravujeme:

Image

JAK FUNGUJE SERVIS

Jak u nás probíhá servis počítačů a komponent?


1. První kontakt a doručení zařízení

Spojit se s námi můžete několika způsoby – přes kontaktní formulář, telefonicky, e-mailem, nebo nás navštívit osobně.
Notebook, grafickou kartu nebo jiné PC součásti nám doručíte buď osobně, nebo prostřednictvím přepravní služby.
K zařízení připojte stručný popis problému a své kontaktní informace.

2. Převzetí a kontrola zařízení

Při předání zařízení sepíšeme příjmový protokol, kde budou uvedeny:

  • Vaše jméno, telefonní číslo a e-mailová adresa

  • Popis závady nebo specifikace, co má servis vyřešit

  • Přístupové heslo do systému nebo BIOSu, pokud je potřeba

Poté provádíme diagnostiku – obvykle do několika pracovních dnů.

3. Diagnostika a návrh řešení

Jakmile budeme mít jasno ohledně problému, ozveme se s výsledkem kontroly a návrhem ceny opravy.
Opravu provedeme až po Vašem schválení – cenu nikdy nepřekročíme bez Vašeho souhlasu.

4. Oprava a testování

Po Vašem souhlasu začínáme s opravou. Následně zařízení důkladně otestujeme při delším provozu, abychom ověřili, že vše funguje bez problémů.

5. Platba a předání opraveného zařízení

Po dokončení opravy Vám zašleme fakturu. Po její úhradě si zařízení můžete:

  • Vyzvednout osobně v naší provozovně

  • Nechat zaslat zpět přepravní službou – pečlivě ho zabalíme, aby bylo chráněno při přepravě

6. Záruka na opravu

Doporučujeme zařízení po převzetí ihned vyzkoušet.
Na opravenou závadu poskytujeme záruku v délce 3 až 6 měsíců – dle typu opravy.

    

Zařízení, která opravujeme:

Image
© 2020 - 2025 Megafix. All Rights Reserved.